A+ A A-

Kartalkaya Otel - Tatil Yorum ve Şikayetleri

yorumlarKartalkaya’da tatiliniz süresince geçirdiğiniz anılarınız elbette özel kalacaktır. Ancak Kartalkaya tatil yorumlarınızla bölgeye gelmeyi planlayan tatilcilere ışık tutabilir görüşlerinizle fikir verebilirsiniz. Karşılaştığınız olumlu ya da olumsuz durumları yazabilir ilgililerin fark etmesini ve daha dikkatli olmalarına sebep olabilirsiniz. Kartalkaya tatil şikayetleri bu açıdan gelişme anlamında oldukça önemlidir. Hoşunuza giden yerlerini, dikkatinizi özellikle çeken güzelliklerinde de bahsedebilir her konuda tavsiyelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Her Otelin Kendine Ait Yorum ve Şikayetlerini Görmek için Tıklayın...

Yorumlar (8)

• Cenk

26 Aralık 2013 15:31 zamanında |
    Yorumları okudum ve buraya gelmem gerektiğine karar verdim farklı bir deneyim yaşayacağımı düşünüyorum
  • Mesut

26 Aralık 2013 15:18 zamanında |
    Her yıl kayak yapmak için farklı yerlere giderim ilk defa kartalkayaya geldim hem harika otelleri var hem de kayak yapmak için muhteşem pistlere sahip herkese öneriyorum
  • Mehmet Kaya Özcan

25 Aralık 2013 10:52 zamanında |
    Kayakçıyım ülkenin her köşesinde kayak merkezi olsun olamasın kaydım diyebilirim. Yeni keşfimizdi Kartalakya. Yarışmaya kendimizi bir de burada denemeye geldik dostlarımla. Pistleri ve mekanik donanımı yeni olmasından da kaynaklı son derece iyiydi. Zorlu pistlerde daha çok eğlendiğim için buranın seviyesi yüksek engebeli pistlerini tercih ettim. Dehşetengizdi. Manzaraların başta büyülediği pistlerinde oldukça eğlendik.
  • Fatma Işıl Ersoy

23 Aralık 2013 15:01 zamanında |
    Kartalkaya’da korkmama rağmen telesiyeje bindim. Zaten seyretmeye doyamadığım karlarla kaplı bembeyaz manzaraları bir de kuş bakışı izledim. Muhteşemdi. Kızaklarla kaydık. Trekkinge çıktık. Geçirdiğim her gün çok eğlendim. Otelim konforlu ve kaliteliydi. Benden tavsiye doğanın gücünü hafife almayın ve en kalın giysilerinizi getirin. Özellikle kardan adam yaptıktan sonra ellerimde eldiven olmasına rağmen parmaklarımı uzunca bir süre hissetmedim diyebilirim. Üşüdüğüm her günü yaşadığım eğlenceli aktiviteleri düşünerek fazlasıyla değer diyor ve ilk fırsatta tekrar gelmeyi planlıyorum.
  • Hakan Gökçe

29 Temmuz 2013 14:36 zamanında |
    Kartalkaya’da kaldığımız süre boyunca kayak ve snowboard denedik. Çok eğlenceliydi. Kaldığımız otel gayet temiz ve nezih bir oteldi. Personel her konuda yardımcı oldu. Şömine başında oturup şarap içmenizi ısrarla tavsiye ederim.
  • Rıdvan Sezer

21 Haziran 2013 16:16 zamanında |
    Bolu’nun en güzel dağına kurulmuş muhteşem bir kayak merkezi Kartalkaya. Bir firma turuyla gittik ve üç gün kaldık. Çok güzel zaman geçirdik. Eğitmenimiz ilk kez kaymamıza rağmen en kısa sürede karda durmayı ve kaymayı öğretti. Ama en güzel yanı karlar üzerinde, mangalda pişen sucuk ekmek yemekti…seneye bir daha gideceğim.
  • Ayşe Salkım

30 Nisan 2013 17:17 zamanında |
    Ben yaklaşık 5 yıldır kayıyorum ve Kartalkaya’nın pistleri gayet profesyonelce hazırlanmış. Kayakta pist parkurları ve liftler çok önemlidir. Her ne kadar eksikleri olsa da ısrarla gitmenizi ve kayak merkezinde sporunuzu yapmanızı tavsiye ederim. Sarıalan yaylasında köy kahvaltısı yapmadan dönmeyin…
  • Ege Cömert

11 Nisan 2013 18:07 zamanında |
    Bugün, 3 gece 4 günlük bir rezervasyon ile otele giriş yapmak için bekliyoruz. Hizmet, bilgi verme ve ilgi SIFIR. Hiç bir rezervasyon personeliniz yardımcı olmuyor, üstelik laubali tavırları ile resmen 'keşke gelmeseydiniz' diyecek durumdalar. Kıbrıs Otelinizdeki güzel ilgi ve muhteşem personele güvenerek buraya gelip sizin otelinizi tercih ettik ama resmen gelinmemesi gereken bir otelmiş!

Bir yorum yapın

Kartalkaya'da konaklamış veya konaklama yapmak isteyen tatilciler kendi görüşlerini yazarak Kartalkaya'da tatil yapacak misafirlerle deneyimlerini paylaşabilirler.
Otellerde konaklamış misafirler yorum ve şikayetlerini yazarak hizmet kalitesinin yükseltilmesine katkı sağlayabilirler.

Dorukkaya Otel
Uludağ Otel

OTEL FIRSATLARI İÇİN ÜYE OL

TÜRKİYE'NİN TATİL CENNETLERİ

Safranbolu

Osmanlı mimarisinin örneklerini sunan evlerin, birebir yapısı korunarak restore edilip otele çevrildiği Safranbolu...

Beypazarı

Ankara’nın bir ilçesi olan Beypazarı, Başkent’e 100 km uzaklıkta, şirin ve eski evlerden oluşan bir kasabadır.

Tüm tatil bölgeleri »

TATİL YORUMLARI

Tüm otel yorum ve şikayetleri »

Fotoğrafçılık Kursu

Seo

Seo Fiyatları

Yasal Uyarı:
Bu site Kartalkaya'da tanıtmak saklı kalmış tatil bölgelerimizi tanıtarak Türk turizmine katkı sağlamak amacıyla Webhome İnternet Reklam ve Bilgi Teknolojileri tarafından hazırlanmıştır. Sitede yer alan içerikler diğer kişi ve kurumlar tarafından hiçbir şekilde basılı veya elektronik ortamda izinsiz kullanılamaz ve kopyalanamaz. kartalkayaotelleri.com.tr'de yer alan her türlü bilgi sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sizlere aktardığımız bilgiler, tavsiye niteliğinde olup, bilgilerin yanlış anlaşılmasından ve buna bağlı olarak doğabilecek herhangi bir mağduriyetten sitemiz yasal sorumluluk altında değildir. Bu sitede verilen bilgilerin kullanılmasının sorumluluğu tümüyle kullanıcıya aittir.